
سلام خوبین بچه! اقا محمد تولدت مبارکxa0 ایشاالله xa0120 ساله شی xa0 خوب اینم عکس اینستا گرام: دلم میخواد بدونی تو این همه ستارهxa0 xa0 هیچ کی اندازهی من نگاتو دوست نداره xa0 تولدت پر از نور خوش اومدی ستارهxa0 xa0 xa0 اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . . ********************************* ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادتبرایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاستپس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . . تولد تولدxa0تولدتxa0مبارک xa0 xa0 نظر یادتون نرهااااااااااااا xa0 ahoo xa0 xa0 xa...
ادامه مطلب