کافی شاپ

متن مرتبط با «دلنوشته غمگین» در سایت کافی شاپ نوشته شده است

دل نوشته

  • نیلوبلاگ

    سلام خوبین! زینب کجایی! بچه به این دو وبم سر بزنیدxa0 xa0من اونجاهم هستمxa0 نظر بزاریدا ”*°•.˜”*°• عشق به توان والیبال •°*”˜.•° http://dokhivalibaliiiiii14.blogfa.com/ xa0 کلوپ هواداران والیبال و سعید معروف xa0 http://vollyball-saeid.blogfa.com/ ************************** زندگی زیباستیک روز یک ساعت یک دقیقههرگز باز نمیگرددپس لطفا از جنگ بپرهیزاز خشم دوری کنعاشقانه حرف بزن ************ برای کشف اقیانوس های جدیدباید شهامت ترک ساحلِآرام خود را داشته باشیماین جهانجهان “تغییر” است نه “تقدیر”! *******...

    ادامه مطلب